Beiträge von Tiernanny

    SO HIER MAL MEINE E MAIL KONSERVATION VON HEUTE MORGEN MÜSST IHR VON UNTEN AN LESEN



    Hi , das mag alles sein. Dennoch musst du dich bitte vom Spiel melden. Ich bedaure, aber ich kann in dieser Angelegenheit nichts weiteres für dich tun und beende das Gespräch. Wenn du noch andere Fragen zu anderen Themen haben solltest, kannst du dich gerne wieder melden.




    Ich habe die Diamanten nicht gekauft sondern durch das Spiel erhalten und somit auf 1040 erspart und ich habe auch kaum etwas an Deko oder beschleunigen von Maschinen bezahlt mit Diamanten. Aber gestern hatte ich einen Schub mit 4 Diamanten in mein Schublager eingelagert nach ein parmal hin und her hüpfen auf den Seiten ist mein Diamanten stand miteinmal auf ca 364 gesunken und das ist schon ein mächtiger Sprung



    schön wieder von dir zu hören.Da es etwas mit ausgegebenen Diamanten zu tun hat, muss es etwas mit Käufen zu tun




    Welches ist denn die richtige Option in meinem Fall?




    Danke für deine Rückmeldung.Du musst die richtige Optionen wählen.Bitte melde dich wieder , falls du weitere Unterstützung benötigst.Ich wünsche dir eine schöne Zeit



    Ja das habe ich ja versucht aber ich drehe mich da im Kreis




    es tut mir leid, dass dur Diamanten vermisst.Ich würde dir gerne sofort helfen. Bei diesem Problem muss ich dich jedoch leider darum bitten, uns vom Spiel aus zu schreiben.Gehe dafür zu Einstellungen > Hilfe und Support und öffne dort eine beliebige häufig gestellte Frage. Ganz am Ende des Artikels siehst du die Frage „Hat dir das geholfen?“ Wenn du hier auf „NEIN“ tippst, kannst du uns von dort aus eine Nachricht schicken.





    Bei mir sind heute ca 700 Diamanten verschwunden ohne das ich was gekauft oder bestätigt zu kaufen haben From Supercell. Conversation ID: #110175111

    ich habe vorhin eine Antwort bekommen das ich mich über die helferleiste unter Kontakte melden soll habe gleich mal meine Screenshots gesendet das ich mich im Kreis drehe und nicht weiter geleitet werde mal sehen was passiert. ....Ja ich habe weitestgehend alles ausgebaut und ohne Geld und Diamanten zu investieren daher hatte ich schon soo viele gesammelt bin auch ein bischen geizig

    An dem Tag gab es keine Wartung ich war auch währenddessen im Spiel bin nur durch die Zeitung auf anderen Farmen gewesen und hatte einen Schub mit 4 Diamanten zum behalten bezahlt. Dann war ich von 1040 auf 1036 Diamanten also alles OK dann bin ich wieder hin und her gesprungen und beim nächsten mal auf die Spielstände schauen waren nur noch 368 Diamanten da. Ich mein in der Höhe des Verlustes muss man einiges gekauft haben. Gestern startete ich noch mal einen kontaktversuch aber man dreht sich nur im Kreis letzte Versuchdas war meine konservation gestern

    lieben Dank....an den Support unter Kontakt habe ich auch schon geschrieben und da bis dato noch KEINE Antwort erhalten nicht mal eine Mail ob meine Mail angekommen ist

    Hier die email ........Hello, Thanks for contacting us! this is an automatic reply to give you immediate help with the most common problems. Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible! 1. NEED HELP OR ADVICE WITH IN-GAME OR RESOURCE ISSUES? If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s Settings > Help & Support, and check if you can find the answers you’re looking for in the FAQ. Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with. You can also access the FAQs at support.supercell.com. 2. LOST ACCESS TO YOUR GAME ACCOUNT? First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store or Google Play Store on your device. If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!): - Enter your device’s settings - Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device) - Open Hay Day - In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook” If your lost game was connected to Game Center (iOS only) - Enter your device's Settings > Game Center - Make sure you’re logged into Game Center with the correct AppleID - Launch your game, and the option to load your game account will appear If your lost game was connected to Google Play (previously Google+ Sign-In, Android only) - Go into your game - Go to Settings - Tap “Connect with Google”; if you have multiple Google accounts on your device, select the right one on the menu - The option to load your game account will appear If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information: The exact name of the base/farm/village The exact level of it The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to Explain how you lost your game Attach an iTunes or Google Play receipt of your very first gem/diamond order, if you made any Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on 3. CONTACT US If you have the option, please always make sure to contact us from within the game (do not reply to this email). Otherwise, reply to this email, above the dotted line at the top of this message. Our Player Support team will handle your request as fast as possible. Thanks again for writing in! -- Your Supercell Support Team ### Do not reply below this line ### Supercell February 12, 2019, 21:42 +0100 Hello,


    Thanks for contacting us! this is an automatic reply to give you immediate help with the most common problems. Can’t find the answers you’re looking for? Then scroll all the way to “Contact Us” and send us a message --- we’ll make sure to get back to you as soon as possible!



    1. NEED HELP OR ADVICE WITH IN-GAME OR RESOURCE ISSUES?


    If you have access to your game, but need some help with gameplay, in-game purchases, and so on, then simply go into your game’s Settings > Help & Support, and check if you can find the answers you’re looking for in the FAQ. Please note that the FAQs will mirror the language set on your device, so make sure that your device is set to the language you want to play the game with.


    You can also access the FAQs at support.supercell.com.



    2. LOST ACCESS TO YOUR GAME ACCOUNT?


    First and most importantly, please make sure you have installed the latest version of the game. It can be downloaded from the App Store or Google Play Store on your device.


    If your lost game was connected to Facebook (Hay Day only!):
    - Enter your device’s settings
    - Sign in to your own Facebook account (make sure you have the latest FB version on your device)
    - Open Hay Day
    - In your game Settings (upper left corner of your farm), tap on “ Sign in with Facebook”


    If your lost game was connected to Game Center (iOS only)
    - Enter your device's Settings > Game Center
    - Make sure you’re logged into Game Center with the correct AppleID
    - Launch your game, and the option to load your game account will appear


    If your lost game was connected to Google Play (previously Google+ Sign-In, Android only)
    - Go into your game
    - Go to Settings
    - Tap “Connect with Google”; if you have multiple Google accounts on your device, select the right one on the menu
    - The option to load your game account will appear


    If none of the options mentioned above work, then please go to your Settings, click “Help and Support” and scroll down to the “Contact us” section. To send a message from inside the game, please include the following information:
    The exact name of the base/farm/village
    The exact level of it
    The name of the alliance/neighborhood/clan your game belonged to
    Explain how you lost your game
    Attach an iTunes or Google Play receipt of your very first gem/diamond order, if you made any
    Let us know if you’re contacting us from the device you wish to recover your game on



    3. CONTACT US
    If you have the option, please always make sure to contact us from within the game (do not reply to this email).


    Otherwise, reply to this email, above the dotted line at the top of this message. Our Player Support team will handle your request as fast as possible.


    Thanks again for writing in!


    --
    Your Supercell Support Team February 12, 2019, 21:42 +0100 Diamanten verschwunden


    Hallo heute sind mir im Spiel ca 700Diamanten verschwunden ohne das ich was
    gekauft oder bestätigt zu kaufen habe. Kann man irgendwie nachvollziehen Wo
    sie geblieben sind. Meine Farm ist #Rolyqjyp
    Mfg
    From Supercell. Conversation ID: #110212602

    mir fehlt immer bei solchen Sachen ein Ansprechpartner bzw das man irgendwo eine Übersicht hat was man bezahlt und erhalten hat deshalb Spiele ich ungerne wenn man etwas kaufen muss

    ja überall Deutsch angeklickt... danke das ihr euch für mich und meine Belange interessiert. Das interessante ist das ich im Spiel war als die Diamanten mit einmal weg waren und ich definitiv sagen kann in dieser Höhe keine Käufer oder Erweiterungen gemacht habe.

    Nein direkt nicht nur eine automatisch erstellte Antwort komplett auf englisch kam da kann ich nicht viel mit anfangen ich hatte es noch ein 2. Mal versucht mit zahlencode usw.